[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
acvariul meu  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
dragos58
Junior member

IP:

Salutare tuturor!
Ma numesc Dragos. Sunt un incepator in acvatistica,anul trecut am primit un avariu 60/30/35 cu capac de plastic si un neon de 15w. Pana in moment am 2 pompe interne (SHARK I 400l/h si HAILEA 380l/h) un incalzitor de 100w si o pomba de aer . Si este populat cu 2 perechi gupy, 1 pereche xipho, 2 neoni si 6 corydos. si ca substrat am un strat de 2/3cm[img] pietris de 3-5mm.
Planul este sa dau o imagine noua pt coltul de natura din apartamentul meu si mai precis as dori sa plantez in acvariu gazon plus inca cateva plante , sa imi mai iau inca 5 neoni si creveti red cheryy.
In primul rand cred ca o mare problema ar fi lumina din cate am citit eu pe forum pt gazon imi trebuie lumina mult mai mult.
In al doilea rand cred ca o sa am nevoie de sustrat nutritiv .
legat de CO2 ma gandeam la o bomba cu drojdie .
voi ce ma sfatuiti in cea ce ma priveste lumina, substratul nutritiv si CO2 ??
[Yahoo!]
Lucian
Administrator
[Avatar]

IP:

In primul rand esti la limita superioara cu populatia din acvariu asa ca orice achitie sa o faci dupa ce mai dai din ce ai (avand in vedere ce vrei sa faci as da Xipho si cory)... poti eventual sa-ti iei 2 ancistrus care deranjeaza plantele covor dar mai putin
Iti recomand sa faci o lista cu ce ai nevoie, dupa asta ordoneaza-le dupa importanta/urgenta.
Eu as face lista asa:
- filtru extern (ar face o filtrare mult mai buna si in plus ar mari spatiul din bazin)
- substrat mai gros (5-6cm)
- lumina suplimentata cu inca 2 neoane
- CO2
- ....