[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Inceput  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Prajitura
Junior member

IP:

Sallut la toata lumea!
Avand in vedere ca sunt incepator(fac acvaristica de 2 ani) m-am gandit sa imi fac un acvariu mult mai mare decat cel de 25 de l
Mi-am propus sa imi fac un acvariu de urmatoarele dimensiuni:
L=100
l=60
h=50
Ce echipament,substrat,plante imi recomandati?
De ce lucruri ar trebui sa tin cont cand vreau sa fac asa ceva?
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Salut!

Ce pesti iti plac?... ce pesti vrei sa tii acolo?
Abia dupa aceea te poti gandi la substrat si plante...

- iti trebuie musai filtrare si iluminare ...

Samson & Delilah (2002) - Marele African (2007) - Angels in heaven (2010) - Life is like a box of chocolates (2011) - Nemo's House (2012) - The Big One (2012) - Cubul (2013) - The Return (2014) - Back to the roots (2015) - Un sumatran, doi sumatrani (2020)
Prajitura
Junior member

IP:

Poi pesti de apa dulce...ceva sanitari....asta sincer mi s-a parut ultima problema))
koala
Batran si obosit
[Avatar]

IP:

Hehe, acvaristica asta nu e asa usoara cum crede lumea ...

- nu te grabi, pune mana si citeste forumul,
- fa-ti o idee, chiar si generala, despre ce inseamna ciclul azotului,
- uita-te peste topicele cu acvarii, vezi ce pesti iti plac si ce fel de cerinte au ei...

Samson & Delilah (2002) - Marele African (2007) - Angels in heaven (2010) - Life is like a box of chocolates (2011) - Nemo's House (2012) - The Big One (2012) - Cubul (2013) - The Return (2014) - Back to the roots (2015) - Un sumatran, doi sumatrani (2020)
Prajitura
Junior member

IP:

Ciclul azotului lam citit.(De 1000 de ori)