Author |
Message |
smenaruyo
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 07/07/2012 08:48:50
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
smenaruyo
Junior member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/ec04e8ebba7e132043e5b4832e54f070.jpg)
IP:
|
Salut!
Ce sa va spun despre mine, in primul rand sunt incepator in ale acvaristicii si imi place foarte mult pana acum desi am facut o gramada de greseli, presupun ca orice incepator, am un acvariu foarte mic pentru un incepator de vreo 15 l in care am destul de multi pesti cu un filtru cascada. Am inceput cu 1 corydoras, 1 danio roz, 2 guppy mascul si femela dupa care am tot adaugat pesti suprapopulandul la refuz. Acum mai am 2 femele de guppy, 2 danio,2 corydoras, 1 kuhli loach, 1 beta si vreo 20 de pui de guppy cu varsta de aproximativ 3 luni si vreau sa ii vand pentru ca sunt foarte multi si am mari probleme cu apa presupun din cauza suprapopularii. De cand ii am de aproximativ 6 luni am facut numai schimburi totale de apa pentru ca ii am in sufragerie si dupa maxim o saptamana incepe sa miroase oribil  am dat afara si nisip si plante si vita si tot incercand sa vad care este problema pentru ca nu am gasit pe nicaieri pe cineva cu problema asta, dar dupa o perioada am realizat ca singurul motiv poate sa fie suprapopularea si datorita schimburilor totale de apa... acum de circa 1 luna si ceva am un Clarias Batrachus pe care il am intrun acvariu de 10 l cu un pomacea de vreo 5 cm si as vrea sa pastrez doar somnul, asta presupunand sa imi cumpar alt acvariu de vreo 50 l si sa o iau de la capat cu ciclatul plante si tot ce trebuie, dar toate astea dupa ce ii vand pe cei din acvariul de 15 l.
Ma bucur ca am gasit acest forum si sper sa invat cat mai multe de la voi  .
Daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pentru ce vreau sa incep vas fi recunascator.
|
Va multumesc tuturor membrilor forumului pentru informatii, rabdare si intelegere. |
|
 |
xenon