[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
(Piranha) Sunt incepator si as avea nevoie de cateva sfaturi...  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
kmol
Senior member
[Avatar]

IP:

Nu ma stresezi. Eu intru pe forum pentru ca imi face placere, insa recomandari nu ti-as putea face. Totul tine de gusturi. De exemplu mie imi plac Microrasbora galaxy, imi plac Pseudomugil gertrudae, imi plac Boraras, cory panda si zebrele. Nu m-am documentat sa vad daca sunt compatibile speciile, era doar o insiruire.

Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne întelegem bine, ca între asasini.
[Email]
Arco9
Junior member
[Avatar]

IP:

Acum m`am uitat la microrasbora galaxy si pseudomugil gertrudae...sunt...superbi dar din pacate,speciile acestea 2 nu se gasesc la mine in oras...o data la 2 zile merg la toate pet shop`urile din oras...sa vad noutati...sa mai intreb...una alta...acum sincer,imi pare rau k mi`am dat sumatranii azi dimineata...pot tine 4 scalari in acvariu meu ? sa imi cumpar de mici...2-3 cm si sa`i cresc ? doar k de mici,nu ii poti distinge,masculii de femele si nu prea as vrea sa tin 4 masculi kre sa se fugareasca tot timpu...
Porcu
Faraonu'
[Avatar]

IP:

Te rog sa scrii corect in limba romana .

Poze: smilie ... Poze cu plante
kmol
Senior member
[Avatar]

IP:

Nici mari nu cred ca ii poti distinge asa usor (masculii de femele). Insa citeste te rog ceea ce ti-am spus mai devreme. Scalarii se fac si ei mari. Prea multe despre ei nu iti pot spune pentru ca nu am avut ocazia sa ii am oaspeti in bazin.

Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne întelegem bine, ca între asasini.
[Email]
Arco9
Junior member
[Avatar]

IP: