Author |
Message |
deSCALAR
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 01/03/2012 12:31:05
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
deSCALAR
Junior member
IP:
|
salut, tocmai am achizitionat primul meu acvariu de vol.peste 60L, anume un Juwel Trigon 190L  , folosit, atat a putut bugetul
l-am luat dotat cu tot ce avea in pachetul original: http://www.juwel-aquarium.de/en/trigon.htm
cunostintele mele de acvaristica sunt inca lvl incepator desi detin 2 acvarii de 60L de ceva vreme
desi aproape am atins plafonul de cheltuiala stiu ca mai am nevoie de cate ceva pt setup, incerc oricum sa cheltuiesc cat mai putin
am sa pun cateva intrebari, sper sa ma ajutati
1. am nevoie de un incalzitor de substrat ? n-am mai folosit pana acum, ma gandesc sa folosesc un substrat JBL Manado si poate niste tetraplant initial sticks
2. cam cat substrat am nevoie pt asa o suprafata ? si sa il acopar cu nisip sau pietris ?
3. rabdare am si vreu sa il ciclez k lumea, dar dc intruduc la cateva zile apa din acvariile deja ciclate ajut sau doar fac o supa fara rost ?
4. sunt total pe langa la capitolul plante, deci niste sfaturi cu ce plante usor de intretinut, nepretentioase si usor de gasit ar fi bune
5. mai am nevoie de ceva: neoane, filtre, aerator pe langa cele din pachetul inclus de producator ? (incalzitor 200W, pompa cu recirculare cu biofiltru 600L/h, 2 x 28W, tuburi fluorescente T5)
6. CO2 e un must-have la asa un volum ? plantele vreu sa populeze mediu acvariul
voi introduce momentan pestii din celalalte acvarii: 4 scalari, 4 neoni, 2 rasbora arlechin, 2 hoplo, 2 cory, 2 ancistrus, 2 gurami, 2 terta negri
ce mi-as dori sa mai vad in acvariu ar fi 1-2 oscari, si un banc de vreo 20 neoni, cu neonii ok, dar oscarii pot sa ii introduc cu cei de mai sus ?
multumesc anticipat
PS in caz ca am uitat ceva sau am spus tampenii accept orice critica
|
|
 |
koala
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 01/03/2012 12:47:57
|
koala