Author |
Message |
DCTyto
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 23/10/2011 19:40:18
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
DCTyto
Junior member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/6a30e32e56fce5cf381895dfe6ca7b6f.jpg)
IP:
|
Salut..Probabil ca v`ati prins ca sunt incepator..Acum cateva zile mi`a dat un prieten un acvariu (30x30x21) aprox 20 litri, incalzitor cu termostat, furtun cu piatra de aer si termometru. Mi`a dat acvariul cu tot cu puii de xipho. Sunt foarte mici. Sa zic asa..aproape un centimetru are fiecare pestisor. As vrea sa stiu si eu cam care este timpul lor de crestere si la ce dimensiuni pot ajunge. As mai vrea sa stiu ce substrat imi recomandati pt astefel de pesti si ce fel de plante. Si as vrea sa pun in acelasi acvariu si o pereche de guppy..procedez bine? sau astept pana cresc cei mici?
|
|
 |
alexacv
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 23/10/2011 19:42:09
|
alexacv
Member
![[Avatar]](/forum/images/avatar/c6943e764b46c1c95fa6dd19904a055d.jpg)
IP:
|
Off topic: cum ai reusit sa pui un avatar asa mare?
|
|
 |
DCTyto
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 23/10/2011 19:44:25
|
DCTyto
Junior member
IP:
|
Am luat link`ul de pe google si l`am pus acolo...si eu m`am mirat cand l`am vazut atat de mare
Ai putea sa ma ajuti si pe mine in problema de mai sus?
|
|
 |
alexacv
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 23/10/2011 19:50:21
|
alexacv
Member
IP:
|
Nu pot sa-ti spun decat ca ai inceput prost.
Din cate vad nu ai filtru la acvariu. Iti trebuie NEAPARAT filtru.
Pana achizitionezi filtrul schimba 30-40% din apa zilnic (schimbul de apa se face cu apa statuta pentru declorinare) si hraneste pestii foarte putin.
Chiar si dupa achizitonarea filtrului trebui sa mentii acest proces, asta pana se cicleaza acvariul.
Citeste aici: http://www.acvariu.ro/ghid-incepatori