[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare tuturor  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
catalinul77
Junior member

IP:

Ma numesc Catalin, am 22 de ani, sunt din Constanta, sunt incepator si ma bucur ca am intrat in aceasta comunitate. Pasiunea mea a inceput acum cateva luni cand am primit cadou un bol cu un betta splendes. Am renuntat destul de repede la el pentru ca am vrut ceva mai mare unde sa pot baga atat plante cat si pesti mai multi. Am un acvariu handmade (50x25x30) de vreo 38 l dar numai 30 l sunt cu apa. Substratul : pietris , filtrare biologica (pompa + burete), filtrare mecanica : Fan Filter Plus de la Aquael, incalzitor : Tecatlantis de 50 w, iluminare : un tub Fluora Glo de 15 w. Plante : priscila, vallisneria gigantea, hemianthus micranthemoides. Pesti : 2 aymonieri, 1 sae, 4 neoni, 2 zebre roz, 3 guppy, 2 coridoras albino si 2 sanitari portocali. Imi place mult acesta pasiune si sper sa invat mai multe cu ajutorul vostru...
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut si bine ai venit.