[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutare!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Laurentiu-Andrei
Junior member
[Avatar]
IP:

Ma numesc Laurentiu , sunt din Pascani, am 22 ani, sunt bugetar . Sunt incepator in lumea acvaristicii, am un acvariu de 100 L (70x40x40) homemade din cauza bugetului de bugetar , populat cu 4 xipho si 2 sanitari (hoplosternum thoracatum) inca lucrez la el in sensul ca trebuie sa achizitionez un filtru mai mare, chiar ma uitam pe forum la rubrica vanzari la un filtru intern Resun bf 200 bio filter, ( www.happypets.ro/resun-bf200-p-2548.html ) face fata? ce parere aveti? si o sa mai achizitionez si niste plante naturate pentru acvariu, dar cu timpul...
In rest, va doresc toate cele bune.

nici viitorul nu mai e ce-a fost
[Yahoo!]
cristi386
Member
[Avatar]

IP:

Bun-venit in comunitate.Felicitari pentru acvariul pe care il ai.Poti pune cateva poze cu acvariul?
Si iti doresc sati traiasca microbul!!
[Yahoo!]
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit Laurentiu. Multi dintre noi stam ca pe ace cu banii chiar daca nu suntem bugetari, dar ne descurcam noi nu ii problema.
Filtrul e bun, dar nu ne-ai zis nimic de plante, lumina. Eventual pune o poza ceva sa vedem si noi mai pe viu ce ai.

Seris venit usus ab annis.
[Yahoo!] [MSN]
Laurentiu-Andrei
Junior member
[Avatar]
IP:

Multumesc, in ceea ce priveste plantele am 2 plante Ceratophyllum Demersum, astea am auzit ca is cele mai usor de intretinut,
*substrat- am pietris amestecat cu nisip ( initial am avut doar nisip dar mi s-a parut f greu de intretinut, asa ca am adaugat pietris si inca nu am reusit sa scot nisipul insa la fiecare schimb de apa se absoarbe si nisip, il voi elimina cu timpul)