[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
sall vreau si eu sa invat  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
MARCO555
Junior member
[Avatar]

IP:

sall sunt incepator si as vrea sa ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva probl, mai intai prima si cred ca cea mai mare probl este, ca am cativa pestisori care au gris i-am cumparat verde de malahit si o sa ridic treptat apa pana la 30 de grade insa am si 2 caraseii este periculos pentru ei? a doua este ca as dori sa cumpar si eu planta numita Bacopa am inteles ca este f folositoare in acvariu deoarece vindeca ciupercile pestilor si
purifica apa. Emana o substanta antifungica, iar pestii se freaca de ea evitand astfel fungoza de unde o pot cumpara merci mult accept orice sfaturi inlegatura cu acvaristica ma puteti ajuta cu orice sfat care imi va fi folositor
sece4u20
Member
[Avatar]

IP:

primul post il faci la ''despre noi'' acolo saluti lumea spui despre tine si spui tot ceea ce tine despre acvariul tau lucruri ca : acvariul , litri , filtru, plante ,pesti, lumina CO2 si tot ce mai ai tu pe acolo inclusiv pietris si substrat. apoi noi vom sti ce sfaturi sa iti dam.

dar pentru inceput citeste astea:

Ghidul incepatorului si Ciclul azotului

http://www.acvariu.ro/ghid-incepatori

ape limpezi si pesti voinici

This message was edited 3 times. Last update was at 06/03/2010 15:33:48

mesaj pentru europa si nu numai
V.Sorin
Membru de baza
[Avatar]

IP:

Tratamentul se face intr-un acvariu separat (de carantina) nu in cel comunitar.

Un subscribe si suntem pretinasi !
[Email] [Yahoo!]
narcis.b
Membru de baza
[Avatar]

IP:

Frumos ar fi sa te preziti mai intai si sa treci locatia.