Cum am scris si in scurta mea prezentare...sunt un acvarist "aspirant".
Am tot citit diverse ghiduri pentru incepatori, dar totusi as vrea sa mi se spuna daca setup-ul pe care l-am gandit eu pentru primul meu acvariu este in regula.
In primul rand tin sa mentionez ca am un buget de 400 RON (sau sa zicem in jur de).
M-am tot uitat pe net si am vazut ca pentru inceput ar fi OK un acvariu de la Hornbach (kit complet) de 64 de L.
Am vazut ca toata lumea zice ca viviparii sunt pestii incepatorului, asa ca ma voi conforma si eu.
Vroiam sa stiu daca e ok sa iau cate o pereche de guppy,xipho,platy si moly si sa mai adaug un sanitar si 2 melcisori. Am citit undeva ca tebuie in jur de 4L/peste, deci banuiesc ca suprapopularea nu ar fi o problema.
Ma sperie totusi gandul ca ma voi umple cat de curand de pui si nu voi mai avea spatiu pentru ei (daca aveti in minte alta combinatie de pestisori pentru inceput, astept propunerile voastre)
De asemenea vroiam sa mai intreb ce plante ar fi adecvate pentru un acvariu de aceasta dimensiune.
Va multumesc anticipat!
IP:
Salut, eu zic ca pentru inceput ai vre-o 2 variante:
1) Poti opta pentru vivipari insa sa cumperi doar masculi din speciile amintite (oricum acestia sunt cei mai frumosi ) sau daca vrei perechi, nu separi femelele in fatatoare speciale si atunci puii fatati vor fi drastic "controlati ca numar" de adulti, urmand ca din ceea ce iti raman sa-ti triezi ce iti place restul ii poti dona ( sunt destui amatori la oferte moca :lol
2) Caracide sau ciprinidele sunt o alta varianta usoara de intretinut (ex: Paracheirodon innesi si/sau axelrodi, Puntius tetrazona, Puntius conchonius,Trigonostigma heteromorpha, Danio rerio) foarte atragatoare, sunt pesti mici si de card, iar cu un grup de 15-20 buc iti creezi un acvariu frumos.
This message was edited 1 time. Last update was at 16/02/2011 11:12:26
Sa fii liber nu inseamna sa faci tot ce vrei, ci sa stii ca poti sa vrei.