[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
acvariu nou. sfaturi si pareri  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
alexFI
Junior member

IP:

Buna seara si bine v-am gasit
Recent (acum 3 zile) mi-am cumparat un acvariu de 60l, complet utilat (capac cu 2 neoane, filtru Hailea BT-400, termometru) mai putin termostat. Tin sa precizez ca sunt incepator si mare parte din informatiile despre cum trebuie sa aranjez acvariul le-am luat chiar de pe acest forum. Astazi am reusit sa il "termin", substrat, plante si decoratii interioare, pestii urmeaza sa ii iau in cateva zile. Substratul este compus din pietris (3-4mm) deasupra, iar dedesubt Proflora Start (susbtratul masurand 5 cm in total). Plantele nu stiu sigur cum se numesc; lemnul si nuca de cocos le-am fiert in prealabil 2 ore cu sare, 2 fara. Apa inainte sa o introduc in acvariu am tratat-o cu o solutie (Tetra-AquaSafe) pentru declorizare. Am cumparat totul de la un magazin specializat nu de la prieteni, vecini etc . As dori sa imi dati cateva sfaturi legate de ce ar trebui sa mai fac in continuare, ponturi, pareri (bune sau rele, accept critica constructiva :-P ) etc.
http://www.acvariu.ro/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=14140&pos=0
Multumesc in prealabil! :-)
Fujito
Membru de baza
[Avatar]

IP:

foarte frumos acvariul si bun venit
[Email] [Yahoo!]
kyoshoy
Member
[Avatar]

IP:

alexFI wrote: Tin sa precizez ca sunt incepator si mare parte din informatiile despre cum trebuie sa aranjez acvariul le-am luat chiar de pe acest forum....... Astazi am reusit sa il "termin", substrat, plante si decoratii interioare, pestii urmeaza sa ii iau in cateva zile.

Se pare ca mai ai de citit.
http://www.acvariu.ro/content/view/78/29/