[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Inca un clujean  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
daemon
Unripe member

IP:

Buna ziua tuturor..As vrea sa ma prezint si eu..Sunt din Bistrita dar locuiesc in Cluj(sunt student) Am doua acvarii, unul de aprox 30l plantat cu Java Fern, Tenellus, Hemianthus Cuba si Monosolenum si un acvariu de 150l in care am inghesuit o pereche de Nigro, un Red Parrot, un Jack Dempsey si ceva catfish...Mai vad eu pe parcurs cum ii raresc
Printre pasiunile mele legate de acavristica se numara Ciclidele, ''sanitarii'' si mai putin plantele
[Yahoo!]
mihai_alex
Member
[Avatar]

IP:

Bun venit @daemon.
marzzx
Member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit "drace"

La cat mai multe acvarii !

La t?? ni-i greu !!!
Nagy Attila
Membru de baza
[Avatar]

IP:

Salut.
Bun venit pe forum.
[Yahoo!] [ICQ]
daemon
Unripe member

IP:

Uite-i ma.. si aici dau de voi? Deci sunt multi clujeni si pe aici..las ca nu-i rau
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

IP:

Bine ai venit!

Nu am nimic cu Cichilidele, dar scoate monstrouzitatea aia de "Red Parrot" de acolo. Ca nu se incadreaza in nici o categorie, e doar un hibrid macabru.

In rest, sa-ti traiasca si sa te bucuri de ei!
daemon
Unripe member

IP: