[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
planta tip covor  XML
Forum Index » Plante de acvariu
Author Message
silviusilviu
Junior member
[Avatar]

IP:

ajutati-ma va rog daca aveti cunostinta cu denumirea unei plante "gen iarba",daca sunt mai multe asi dorio pe cea mai putin pretentioasa caci sunt incepator si nu prea stiu deocamdata decat teorie despre cum se cresc plantele.va multumesc in speranta ca va veti face timp pt un raspuns
[Email] [Yahoo!]
Lazar Ginel
Ogar batran
[Avatar]

IP:

Poate plante tip covor
Plante gen iarba nu am auzit

Ogar batrin dar.... cu miros fin
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

IP:

Ia vezi ce zice Google daca ii dai o cautare dupa "Foreground Plants". Asta drept "pedeapsa" ca nu folosesti butonul SEARCH al forumului.
Porcu
Faraonu'
[Avatar]

IP:

Eleocharis ?

Poze: smilie ... Poze cu plante
Val
Magister Ludi
[Avatar]

IP:

Lilaeopsis?
Lofty
De-al casei
[Avatar]
IP:

N-ai zis nici unde vrei sa fie pozitionata in acvariu, nici cat de inalta sa fie, nici cat de subtire sa fie "firul ierbii" si nici daca vrei gazon sau cateva tufe. Daca ai conditii in acvariu, incearca mai multe ierburi. Avand in vedere doar
blackpompi wrote:...pe cea mai putin pretentioasa ....
mai poti incerca cu Sagittaria Subulata si (daca lumina nu e sub orice critica) Echinodorus Tenellus.

Dupla & Dennerle - 360 l si Malawi - 550 l
silviusilviu
Junior member
[Avatar]

IP: