[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Primul meu nano  XML
Forum Index » Acvarii plantate - Jurnal
Author Message
cr1st1an
Membru de baza

Joined: 15/04/2018 18:27:53
Messages: 452
Location: Timisoara
IP:
Offline

Astazi a murit un crevete. Observ ca are o dunga alba, ca un inel. E normal?
[Thumb - 20200128_170351.jpg]

cr1st1an
Membru de baza

Joined: 15/04/2018 18:27:53
Messages: 452
Location: Timisoara
IP:
Offline

Nu am mai vazut niciodata ca sunt incepator in ale crevetilor, dar poate sa fie o problema de naparlire?
Rog pe cineva care se pricepe sa vada in poza urcata mai sus daca asta e problema.
Am vazut ca exista minerale care ajuta crevetii sa naparleasca.
Oare ajuta sa cumpar asa ceva: ?
https://www.nevertebrate.ro/conditioner-creveti-dennerle-nano-crusta-fit-15-ml-10466
De asemenea, sa cumpar mancare speciala pentru puii de creveti?
I-am vazut catarati pe mancarea pentru adulti. Folosesc dennerle crusta gran si am vazut ca exista si crusta gran baby.

This message was edited 2 times. Last update was at 29/01/2020 18:51:39

Lemon
Senior member
[Avatar]

Joined: 03/03/2014 21:58:13
Messages: 1143
Location: Constanta
IP:
Offline

Mananca si ei ce mananca adultii

Cryptic Cherries - West-Africa river
cr1st1an
Membru de baza

Joined: 15/04/2018 18:27:53
Messages: 452
Location: Timisoara
IP:
Offline

Cum naiba sa aspir substratul ca nu se dau la o parte?
[Thumb - 20200202_185316.jpg]

Lemon
Senior member
[Avatar]

Joined: 03/03/2014 21:58:13
Messages: 1143
Location: Constanta
IP:
Offline

Asta e cu crevetii, nu prea poti fara sa risti sa iei vreun pui.
Ai 2 variante, din cate stiu eu.

Pui un filtru de substrat, care sa traga apa prin substrat si atunci materia va fi descompusa de bacterii mai repede.