Author |
Message |
rs_cata
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/09/2019 08:04:33
![[Up]](/forum/templates/default/images/icon_up.gif)
|
rs_cata
Junior member
IP:
|
Buna ziua.
Sunt incepator, vreau sa imi amenajez un acvariu, si, ca si decor mi-am luat un butuc, il tin in apa separat de 2 zile, dar tot iese culoarea din el. Ce as putea face sa nu mai iasa culoarea ?
Multumesc
|
|
 |
Liv
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/09/2019 11:39:24
|
Liv
Ultrahigh member
IP:
|
Salut si bine ai venit.
Poti doar sa tii buturuga in apa si sa schimbi apa pe masura ce se coloreaza. Dar este un proces lent care poate sa dureze de la saptamini la luni de zile. Il poti grabi putin daca fierbi lemnul in apa cu sare citeva ore.
Daca e vorba de lemn de rasinoase arunca-l fara mila - e toxic pt. multe vietati acvatice.
Daca mai are coaja pe el foloseste o perie de sarma ca sa cureti toata coaja.
Taninul eliminat de lemn (culoarea care apare in timp in apa) e de obicei benefica pt. animalele acvatice si singurul efect e cel vizual (pt. noi). In unele cazuri (biotop de Amazon) e chiar cautat deliberat efectul.
Ar fi bine sa il fierbi macar o data cu apa cu sare (neaparat sare fara iod - de muraturi - o gasesti prin piata) dupa care sa il tii complet scufundat in apa si sa schimbi apa. Daca nu se scufunda (probabil ca nu) legi pietre de el (cu guta de pescuit sau holzsuruburi de inox) pina cind sta complet scufundat. Dupa un timp (nu se stie exact cit - cit timp se impregneaza cu apa) va sta scufundat. Daca l-ai luat din natura tratamentul de fierbere cu sare e obligatoriu.
This message was edited 1 time. Last update was at 10/09/2019 11:55:24
|
Sa aveti animale sanatoase, plante frumoase si apa limpede. |
|
 |
Liv
![[Post New]](/forum/templates/default/images/icon_minipost_new.gif) 10/09/2019 11:43:42
|
Liv
Ultrahigh member
IP:
|