scuza-ma, dar tu ai venit aici sa ma tragi de urechi ca de ce nu te-am ascultat si sa spui ceva care n-are nici o legatura cu topicul, anume ca m-am grabit.
reciteste-ti prima interventie inainte sa vorbesti despre atitudinea mea;
intelege de asemenea ca am ascultat si ascult intotdeauna sfaturi, doar ca de data asta s-a nimerit sa nu fie ale tale (ci ale lui zamolxes) si am impresia ca ai luat chestia asta cam personal.
tu ai spus ca sunt foarte sensibili la nitrati, or, in conditiile in care mie mi-a murit chiar si chaetomorpha pentru ca nu am fost in stare sa am ceva nitrati, cred ca e ok sa concluzionez ca pentru acvariul meu nitratii nu sunt un risc semnificativ, corect?
iar la achizitia ariciului m-am gandit cu cel putin 1 luna inainte sa dau comanda, ca nu am chef sa dau bani pe ceva doar asa ca sa fie dati, doar ca tu ai presupus ca am aflat in ziua aia de riscurile cu el, de la tine.
cat despre anuntat pe cei de la tropheus in legatura cu mandarinul, bineinteles ca i-am anuntat, dupa 36 de ore, reciteste primul post din topicul
celalalt
dar dupa cum am mai zis de cel putin 10 ori aici, nu am avut nici o pretentie in legatura cu el, eu i-am sunat sa-i intreb cu ce sa-l tratez, nu ca sa cer altul.
ar fi fost ok niste scuze din partea lor pentru ca mi-au dat pestele bolnav, dar nu am facut mare caz de asta si nu mi-a trecut prin cap sa le cer vreun ban.
la fel si la arici, tot ce am vrut ieri a fost sa fim amandoi de acord daca e viu sau mort, ca in caz ca e mort, sa nu-mi mai zica, ca la mandarin, ca de ce nu i-am anuntat imediat.
am vrut sa-i anunt cat de repede se poate, adica pe loc.
si as fi luat ariciul acasa oricum ar fi fost, ca asa scrie pe site, doar ca l-a pus in acvariu inainte sa pot reactiona.
asa ca eu zic ca am inteles foarte bine termenii si conditiile si am actionat in conformitate cu ele, chit ca eu cred ca sunt niste termeni si conditii
jenante pentru cineva care spune ca face petshop - aia sunt termeni si conditii de curier, nu de petshop.
un petshop care se respecta cat de cat face tot ce poate sa nu fie in situatia sa anunte clientul "buna ziua, v-a venit pestele, dar e mort, deci nu va mai obositi sa veniti, multumim pentru plata in avans", situatie care e posibila conform termenilor si conditiilor pe care le au ei.