[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Cateva intrebari  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Wakiri
Junior member
[Avatar]

IP:

Bine v-am gasit dragi acvaristi! Acesta este primul meu topic pe acest forum.
Evident sunt un incepator, dar am citit destul de multe articole si topicuri incat sa nu fac greseli majore.
Dar am si eu cateva intrebari care probabil au mai fost intrebate de multe ori, dar nu reusesc sa gasesc raspunsul.
Am un acvariu de 60L(stiu ca este cam micut dar sunt limitat de spatiu), un cu debit 520 l/h si un incalzitor cu termostat de 50w (trebuie unul mai puternic?)

1. Ciclarea fara pesti necesita neaparat amoniac pur?
Nu as vrea sa folosesc amoniac in ciclarea fara pesti. Daca adaug in fiecare zi putina mancare(cat cuprind intre doua degete) este in regula? sau nu este suficient amoniac pentru a creea bacteriile necesare?

2. Exista cazuri in care viviparii nu isi mananca puii?
Din cate am citit viviparii sunt "pestii incepatorului"(cel putin unii dintre ei) si 2 femele la un mascul pare un numar bun. Evident ca vor face pui dar nu doresc sa am grija de acestia si nu stiu exact daca ii voi putea dona/vinde(putin probabil). Daca las pestisorii mici in acvariu cu parintii acestia vor fi mancati?

3.Ce si cati pesti recomandati pentru un astfel de acvariu?
Eu ma gandeam la un mascul xipho, 6-10 neoni(din cate am citit e posibil sa nu fie o alegere prea buna, se imbolnavesc repede nu-i asa?), 2femele guppy si un mascul guppy si poate un sanitar(sanitarii pot sta singuri?)
Credeti ca e o combinatie buna? Sunt prea multi pesti? Ce recomandati pentru inceput(orice sfat e binevenit)?

This message was edited 2 times. Last update was at 30/08/2016 20:03:32

rari
Membru de baza