[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu 250l  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
cvcvci
Junior member
[Avatar]

Joined: 19/07/2014 22:23:44
Messages: 41
Location: Baia Mare
IP:
Offline

Salutare tuturor,vreau sa va cer un sfat,am deja un acvariu 40l cu un betta mascul minunat si 8 nas rosu, mi-am facut recent la comanda un acvariu de 250 l pt living vreau sa pun in el scalari, cu ce altceva imi recomandati sa populez acvariul? sunt incepator mi-ar prinde bine ideile voastre.Va multumesc.
[Email]
AdrianMar
Senior member
[Avatar]

Joined: 27/12/2013 21:22:38
Messages: 901
Location: Vanatorii Mici
IP:
Offline

cvcvci wrote:Salutare tuturor,vreau sa va cer un sfat,am deja un acvariu 40l cu un betta mascul minunat si 8 nas rosu, mi-am facut recent la comanda un acvariu de 250 l pt living vreau sa pun in el scalari, cu ce altceva imi recomandati sa populez acvariul? sunt incepator mi-ar prinde bine ideile voastre.Va multumesc.

Salutari si bine ai venit.Daca esti incepator recomand ciclidele africane malawi ,scalarii sunt un pic mai sensibili.
seriouscos
Junior member
[Avatar]

Joined: 15/07/2014 22:13:24
Messages: 43
Location: Bucuresti-Sector 2
IP:
Offline

si eu sustin cum spune colegul , ciclidele africane malawi , Mult succes in continuare si asteptam poze si tinene la curent.
Ape limpezii

Vorba dulce mult aduce.
[Email] [Yahoo!]
cvcvci
Junior member
[Avatar]

Joined: 19/07/2014 22:23:44
Messages: 41
Location: Baia Mare
IP:
Offline

mersi mult pentru sfaturi,o intrebare....ciclidele malawi sunt cumva mai rezistente? este adevarat ca nu poti planta acvariul cu ciclide pt ca distrug plantele?
[Email]
seriouscos
Junior member
[Avatar]

Joined: 15/07/2014 22:13:24
Messages: 43