[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
apa rosiatica  XML
Forum Index » Apa
Author Message
claudiu86
Unripe member

IP:

Buna ziua,sunt nou pe forum am sa incep cu o descriere : acvariu 60l populat cu 9 neoni ,3 neoni negri 6 neoni rose,si 2 scalari platinum .plante etc.
Am o problema cu care ma confrunt de cateva zile,pestii sunt ok fara boli fara nimic apa ok 28 temperatura,in schimb am cumparat o buturuga(creanga) din magazin ,iar dupa cateva ore apa a inceput sa fie rosiatica(maronie).intrebarea mea pt voi este buturuga de vina sau am gresit cu altceva : apa? plante? mancare? ciclajul a fost de 15 zile cu filtru intern + pompa de apa + incalzitor,specific ca am un ph de 8.0 .Va multumesc la toti si astept ceva raspunsuri ,sunt incepator ! Numai bine .
silviu.rdk
Member
[Avatar]

IP:

Salut.
Este vorba de taninul din buturuga care inroseste apa. Nu afecteaza negativ chimismul apei, doar ca este deranjanta tulburarea care nici nu va trece foarte usor daca nu ai debit mare la filtrare.
Variantele sunt:
- o scoti si o fierbi cu sare in mod repetat si o reintroduci dupa
- astepti cateva zile sau poate chiar doua saptamani si se va limpezi treptat

Daca nu a fost deloc tratata inainte de introducerea in acvariu, iti recomand sa aplici prima varianta.

[Email]
simpfzoli
Membru de baza

IP:

salut si bine ai venit.scalarii nu prea merg in 60 de litrii de apa. cu ce hranesti pestii ? si de cite ori pe zii
[WWW] [Yahoo!]
Mihai Boldor
Member
[Avatar]

IP:

Daca nu e cu suparare as sugera sa scazi si temperatura la un 25-26
[Email]
claudiu86
Unripe member

IP: