[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
mici probleme de inceput  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
dany_beboide
Junior member

IP:

Salut

Sunt incepator si as avea nevoie de cateva sfaturi.
Am un acvariu de 60 l,are aprox doua luni de cand l-am cumoarat si recunosc ca nu am respectat toate etapele legate de ciclare.
In el am urmatorarele specii de pesti:
- mulinezi - 3 buc
- guppy - 3 buc
- neoni - 6 buc
- rasbora - 3 buc
- ancistrusi - 2 buc
- xifo - 5 buc
- ..... - 2 buc (nu stiu cum se numesc dar am inteles ca sunt consumatori de alge si daca ii recunoaste careva va rog sa-mi spuneti specia)
- sanitari 2 buc

De cateva zile am cumparat un fitru extern JBL e901 la care i-am pus un burete la sorb pentru filtarea grosiera si a proteja filtrul.
Singura problema pe care o am este apa usor verde si cu ceva impuritati care plutesc in ea.Ajuta solutiile din comert pentru curatarea apei?
Alaturi de acest fitru inca il mai am pe cel vechi dar vreau sa-l scot insa nu stiu dupa cat timp pot face acest lucru.
La cat timp trebuie sa curat filtru extern?
Ce alte substante trebuie sa cumpar pentru a proteja pestii si a avea o apa buna din pct de vedere chimic?
Multumesc tuturor pentru sfaturile viitoare.

Sa nu uit: donez cca 25 pui guppy de apox 2 luni.

This message was edited 1 time. Last update was at 16/03/2013 21:57:53

[Email] [WWW] [Yahoo!]
bobiciupe
Senior member
[Avatar]

IP:

Mult prea multi pesti pentru acvariul tau. Nu exista nici o substanta chimica care sa iti curete apa. Scoate buretele de pe in-ul filtrului, in timp se va colmata si iti va reduce drastic debitul. Filtrul extern nu se curata prea des, ideal ar fi niciodata.

Iar cind noi nu vom mai fi....vor fi altii
[Email] [Yahoo!]