[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Incepator intre incepatori  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
DaNi9
Junior member

IP:

Va salut! Sunt Dani, un incepator intr'ale acvariului dar tare dornic de a invata cat mai multe despre asta. Fascinat inca din copilarie de pesti, apa, scufundari... prostii d'astea, am tot tinut sa-mi amenajez un mic colt de natura in casa si nu de curand mi-am achizitionat un acvariu de 60 L cu filtru bioflow cu pompa 280l/h si un incalzitor de 50W. Ca si iluminare folosesc un neon de 15W T8 (nu stiu ce inseamna).
Plantat mediu cu cateva verdeturi care imi tot mor, singurele fire care rezista sunt de cryptocoryne, restul nu prea, adica echinodorusul, valisneria, ophiopogon minim, bacopa si hyrophila.
Substrat: JBL aquabasis cu pietris de 2-3 mm.
Decor: 2 lemnisoare si o nuca de cocos
Ca si fauna am vreo 2 xipho (pereche din cate mi s-a spus, dar care au inceput de curand sa se fugareasca, nu stiu de ce), 5 neoni albastri, 2 negri (care vreau sa ii dau), 2 otto si o pereche de guppy.

O seara buna si... astept critici sa stiu ce am de indreptat. Curand am sa pun si cateva poze cu acvariul
stefanp
Moderator

IP:

Salut. Bine ai venit!
Filtrul eu as zice ca are un debit cam mic. La fel si iluminarea...ar trebui sa mai adaugi un neon de 15 W.

Zambesc chiar de traiesc in conditii austere, caci bucuria mea se trage din alte sfere ! Jurnal acvariu (proiect finalizat) | Unu' micu' pentru creveti (proiect finalizat) | Borcanu' lu' Grigore (proiect finalizat)
Incercare de aquascaping (proiect finalizat) | La munte - nano (finalizat) | Highway to hell (finalizat) | The great Danish | Dennerle tank

Romanian Aquascaping Contest 2016

Blog despre acvaristica

Despre Dennerle
[WWW]
scorpionul