[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu 40L  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
acotirlea
Unripe member

IP:

Sunt total incepator in ale acvaristicii si acum 2 zile am cumparat un acvariu Aquatlantis atlantis de 40 litri.

Acum ma intreb daca nu cumva era mai bine sa iau unul de 20 litri.

As avea pentru inceput 2 intrebari:
- la montare trebuie pus ceva (polistiren etc.) sub acvariu ?
- o masa de televizor rezista sub greutatea acvariului astfel incat blatul acesteia sa nu se curbeze ?

SunshIne
Member
[Avatar]

IP:

Salut si bine ai venit! Poti pune polistiren sub acvariu. (Eu nu am pus.)
Depinde ce masa de televizor... La 40 de litrii nu cred ca sunt probleme. Poti da detalii despre ea?

Nimic nu e intamplator!
[Yahoo!]
buryck
Junior member
[Avatar]

IP:

acotirlea wrote:

Acum ma intreb daca nu cumva era mai bine sa iau unul de 20 litri.

Asta depinde ce vrei sa pui in el si ce spatiu ai, dar eu cred ca va fi mult mai usor de intretinut acesta de 40l decat cel de 20l.

Nu e necesar sa pui polistiren sub acvariu daca suprafata unde sta e dreapta si neteda, iar masa, daca tine un tv vechi cu tub catodic sigur tine si acest acvariu.
Black
Member
[Avatar]

IP:

treaba cu intretinerea unui acvariu este urmatoarea:
-din punct de vedere al calitatii apei,al nr.-ului de pesti,etc. este bun un acvariu cat mai mare,deci la capitolul acesta unul de 40 l este superior celui de 20 l.
- din punct de vedere al costurilor financiare un acvariu cu cat este mai mare cu atat cresc si costurile,si nu ma refer neaparat la acvariu si la echipamente ca alea le cumperi odata si gata,costul il ridica curentul consumat de neoane,filtre,incalzitoare,schimbarea lor dupa uzura,etc.