[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Sfaturi pentru un acvariu de 15 l  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
smenaruyo
Junior member
[Avatar]

IP:

Am un acvariu de 15 l cu care am avut mari probleme, sunt incepator, si as dori sa il refac asa ca va rog frumos daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi va sunt recunoscator.Vreau sa bag o pereche de Colisa Lalia si sa vand ce am prin el acum.
Asa arata acum
[Thumb - IMG_9986 [1600x1200].JPG]

Va multumesc tuturor membrilor forumului pentru informatii, rabdare si intelegere.
smenaruyo
Junior member
[Avatar]

IP:

am si o vita destul de frumoasa ca aspect pe care am avuto inainte in acvariu, am luato de la tara am curatato si fierto vreo 1 ora ) (o ciorba super) si avand in vedere ca am tinuto in acvariu vreo 2 luni nu prea mai are tanini si as vrea sa stiu daca este frumoasa sau doar am eu pareri, ma sfatuiti sa o adaug in acvariu sau nu?
poza aici
[Thumb - IMG_9988 [1600x1200].JPG]

[Thumb - IMG_9989 [1600x1200].JPG]

Va multumesc tuturor membrilor forumului pentru informatii, rabdare si intelegere.
smenaruyo
Junior member
[Avatar]

IP:

as putea sa pun si niste creveti red chery cu Colisa Lalia?

xenon
Senior member
[Avatar]

IP: