[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Am dat de belea!  XML
Forum Index » Atelier (DIY) & Hardware
Author Message
mihai20005
Member

Joined: 28/07/2005 19:52:25
Messages: 174
Location: Targoviste
IP:
Offline

Dupa cum stiti am cumparat un incalzitor resun rh9000 de 100 W si merge continuu de vreo 2 saptamanii aproape, iar acum 15 minute am vazut ca practic nu mai merge deloc. I-am modificat termostatul la alata temperatura, l-am bagat, l-am scos din priza nimic. Ce poate avea. Daca il duc in garantie mi-l schimba? Cat dureaza pana aflu un raspuns din partea Profipetului ?
[Yahoo!]
dotoru
Member
[Avatar]

Joined: 27/01/2005 15:20:34
Messages: 120
Location: oradea
IP:
Offline

dotoru wrote:eu iti recomand un incalzitor tronic ,sunt printre cele mai bune.
e drept ca sunt mai scumpe decat chinezariile ,dar face toti banii

eu ti-am spus la timpul potrivit ce sa-ti iei ,daca ascultai acum nu mai aveai probleme.
nu-ti ramane decat sa te duci la profipet ,dar dureaza cam 2 saptamani pana se rezolva garantia.

prin definitie cand investighezi necunoscutul, nu stii la ce rezultat vei ajunge.
ale mele
[Email] [Yahoo!]
mihai20005
Member

Joined: 28/07/2005 19:52:25
Messages: 174
Location: Targoviste
IP:
Offline

Eu ti-am spus ca pe aici nu se gaseste decat chinezarii si aquael din alea fixe fara termostat. Si oricum nu aveam fonduri asa de mari (80 de lei pt un tronic). In legatura cu garantia se rezolva ? Cat dureaza nu e problema, dar se rezolva ?
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

mihai20005 wrote:In legatura cu garantia se rezolva ? Cat dureaza nu e problema, dar se rezolva ?

Pai n-ar fi mai bine sa dai fuguta la magazin si sa vezi cum sta treaba?
Daca ai certificatul de garantie, frumos si civilizat ar fi sa il schimbe. Conditia e sa nu ii fi facut tu ceva si sa nu mai functioneze din vina ta.
pooops
Member
[Avatar]

Joined: 24/08/2002 13:46:44
Messages: 277
Location: Constanta
IP:
Offline

Legea spune ca daca in 10 zile nu reusesc sa ti-l repare trebuie sa iti dea altul nou.
In cazul in care nu pot sa iti dea altul nou, sunt obligati sa iti dea banii inapoi.
Atata tot ca legea nu zice daca sunt zile calendaristice sau lucratoare, asa ca pentru linistea ta mergi pe ideea de 10 zile lucratoare din momentul in care l-ai predat, adica doua saptamani.

Daca totul e minunat inseamna ca esti deja mort!
[Email] [MSN]
aka47
Junior member

Joined: 09/10/2005 10:13:30
Messages: 45
Location: pitesti
IP:
Offline

mult succes!!!!
mihai20005
Member

Joined: 28/07/2005 19:52:25
Messages: 174
Location: Targoviste
IP:
Offline

M-am dus azi la petshop ca sa aflu un raspuns despre incalzitorul meu, care l-am dus acolo acum aprox 10 zile. Cum am ajuns am si pus intrebarea de incalzitor si am primit un raspuns sec "saptamanile astea nu am avut distributie si in concluzie nu am avut cum sa duc incalzitorul la Ploiesti" Acum intrebarea mea catre voi: Ce sa fac ca sa se rezolve mai repede problema?
[Yahoo!]
manex
Member

Joined: 18/09/2005 22:30:19
Messages: 120
Location: bucuresti
IP:
Offline

eu zic sa ii ameninti cu opc-ul. merge in 99% din cazuri. asta daca, bineinteles ai toate actele (bon de casa, certificat...)
[Yahoo!]
Porcu
Faraonu'
[Avatar]

Joined: 01/03/2002 09:35:00
Messages: 11163
Location: Egiptu' Antic
IP:
Offline

manex wrote:eu zic sa ii ameninti cu opc-ul
Eu cred ca ar trebui sa te duci direct la OPC fara avertisment . Ce daca n-au avut distributie? Asta nu-i un argument sa stai tu fara incalzitor la acvariu dupa ce ai platit. Puteau sa-ti dea altu' din raft sa-l folosesti pina il repara pppaaa ala stricat. Legea nu cred ca spune ca daca n-ai distributie nu esti obligat sa respecti garantia. Io m-am saturat sa fim tratati ca niste gunoaie smilie . O fac pentru ca le permitem .

Poze: smilie ... Poze cu plante
bilti
Senior member
[Avatar]

Joined: 05/07/2005 13:21:26
Messages: 775
Location: Timisoara (Girocului)
IP:
Offline

Poate intereseaza pe cineva cum se poate proceda in astfel de situatii:

Cum recuperati banii pentru marfa defecta
Vi s-a intamplat sa cumparati un anumit produs, iar dupa o perioada scurta de functionare sa constatati ca acesta s-a defectat? Catalin Teodorescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, va spune cum puteti obtine un alt produs sau cum va puteti recupera banii. Produsele nealimentare de uz curent (din categoria textile, lenjerie, tricotaje, piele si blana, marochinarie, articole scolare si papetarie, sticlarie, portelan si ceramica de menaj etc) trebuie sa fie garantate pentru defectele de calitate o perioada de 30 de zile de la data vanzarii. Acest lucru este valabil atata timp cat defectiunile nu au aparut din cauza utilizarii incorecte de catre consumator. Aceasta inseamna ca agentul economic trebuie sa remedieze defectul sau, daca acest lucru nu e posibil, sa restituie cumparatorului pretul de achizitie. Produsele de folosinta indelungata trebuie sa fie insotite la vanzare de un certificat de garantie care va fi semnat si stampilat de producator/importator si vanzator. Pe certificat trebuie sa fie mentionate obligatoriu intervalul perioadei de garantie, precum si elementele de identificare ale produsului, perioada medie de utilizare, metodele de furnizare a serviciilor de garantie (intretinere, reparare si inlocuire), inclusiv numele si adresa unitatii specializate care va furniza service-ul si orice informatie necesara privind cerintele de service.
Pentru produsul defect, in cadrul termenului de garantie, consumatorul are dreptul la:
* remedierea, in termen de 10 zile, a deficientelor;
* inlocuirea produsului defect, cand acesta nu mai poate fi reparat;
* restituirea contravalorii actualizate a acestuia in cazul in care produsul s-a stricat de cel putin 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie, ori in cazul in care produsul care a fost deja inlocuit s-a defectat.

Unde va adresati

Persoanele nemultumite de serviciile agentilor economici se pot adresa Oficiilor Judetene de Protectie a Consumatorilor. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor pune la dispozitie si un numar de telefon unde se pot face sesizari: TELCONS - 0800 080 999 (gratuit)

un articol de Camelia Stan preluat de pe site-ul www.libertatea.ro
[Yahoo!]
pooops
Member
[Avatar]

Joined: 24/08/2002 13:46:44
Messages: 277
Location: Constanta
IP:
Offline

Replica cu "nu am avut distributie" ii priveste. Poate sa le si explodeze o bomba atomica in magazin. Nu e treaba ta, si nu te afecteaza. Legea spune clar, si tu poti sa vorbesti cu ei la fel de clar.
Daca ai procesul verbal prin care ei ti l-au predat, te duci la ei si le spui ca ai sunat la OPC, si ca ei ti-au zis sa te duci sa ti-l repare, in caz contrar sa te duci la ei sa faci o reclamaie, iar dupa ce zici asta pui o intrebare retorica: "Ce fac? ma duc sau imi dati unul nou!?"

Daca totul e minunat inseamna ca esti deja mort!
[Email] [MSN]
 
Forum Index » Atelier (DIY) & Hardware
Go to:   
Powered by JForum 2.3.4 © 2012 JForum Team • Maintained by Andowson.com