[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Sugestii populare acvariu de 60L net cu vivipari?  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
ionutadidas
Junior member

IP:

Acvariul are 60 de litri este la ciclat acum.Are un neon de 15w filtru intern, cateva plante nepretentioase si incalzitor de 50w..As vrea vivipari deoarece sunt mai putin pretentiosi si eu sunt incepator .
christiansen
Junior member

IP:

ia-ti un grup de endleri clasa N (este o investitie mai mare fata de viviparii intalniti in petshop ) , o sa dea un aer de biotop acvariului tau ! nu il suprapopula, viviparii se reproduc destul de repede!
daca ai temperatura ambinanta in jur de 22 C , poti scoate incalzitorul , caldura degajata de filtru intern si de tub in timpul zilei va fi suficienta pentru a mentine o temperatura de ~24C, noaptea va scade cu ~ 1C , dar este ceva absolut normal si in natura !

This message was edited 1 time. Last update was at 16/03/2011 14:25:26

viva la Republica !
VaiSiAmar
Junior member
[Avatar]

IP:

parerea mea e ca sunt destul de rari endlerii, nu stiu de unde esti tu (apropo trece-ti locatia la profil ), dar la petshopurile din Buc unde mai merg eu n-am vazut endleri.
poti sa incerci cu Molly care's si destul de sociabili si usor de intretinut - plus ca negrul lor de catifea arata foarte bine pe langa plante
o combinatie de efect ar fi fost molly+ xipho dar cei din urma ajung sa creasca destul de mari si nu mai au loc sa "intoarca" in acvariul de 60
sau clasicii guppy - frumos colorati, usor de gasit, intretinut si reprodus, potriviti oricarui incepator