[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Prezentare acvariu  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
claudiudordea
Junior member

IP:

Numele meu este, Claudiu Dordea ,salutare, am inceput de anul trecut din decembrie sa amenajez un acvariu.M-am hotarat la unul de dimensiuni medii

130X50X70.Chiar daca sunt incepator am ambitia sa fac din prima ceva gen "olandez".Nu stiu daca o sa reusesc dar merita sa incerc
O sa incerc sa fac si un jurnal al acvariului si sa il postez, mai ales ca o sa am nevoie de tot suportul vostru.

This message was edited 1 time. Last update was at 05/02/2011 18:40:29

[Yahoo!]
ioanis
Member
[Avatar]

IP:

Bun venit.ai nimerit unde trebuie pentru a realiza ceea ce ti-ai propus.iti doresc mult succes.cred ca trebuie sa citesti regulile sectiunii "despre noi" si sa te conformezi.fa si o prezentare mai detaliata a acvariului.

http://www.flickr.com/photos/60563080@N04/8091362882/in/photostream/
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Fi binevenit! Cam sumara prezentarea, dar banuiesc ca o sa ne asaltezi cu detalii pe parcurs. Fi dragut si treceti locatia la profil si zine si noua numele complet. In rest ce sa zic? Multa bafta si ape limpezi.

Seris venit usus ab annis.
[Yahoo!] [MSN]
claudiudordea
Junior member

IP:

Imi fac mea culpa ca nu am citit regulamentul. Din principiu am crezut ca e foarte lung si ca atare nici nu l-am deschis. Numele meu este Claudiu Dordea la fel ca si username-ul.Cum o poza face cat 1000 de cuvinte atasez si o poza a acvariului.