[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariul meu  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
FilBil
Member
[Avatar]

IP:

Sunt incepator si vreau sa va prezin acvariul meu de 45 l in care se afla cam 40 l si in care am: 2 xifo , 2 molly, 2 sanitari, 1 tetrazona, 5 zebre mici.
In el am un filtru resun sp-1100 care isi face treaba foarte bine un incalzitor aquael o planta naturala un neon reptiglo 2.0 si o nuca de cocos.
O sa pun si poze cand fac rost de camera.
Aveti idee de ce un molly luat azi nu mananca? El nu are nici o problema si nici o urma de boala. Oare trebuie sa se acomodeze?
Si inca ceva dupa ce mai multi pesti au avut gris si au murit cum pot 'steriliza acvariu'? Deja am pus albastru de metil si o lingurita de sare neiodata.

This message was edited 1 time. Last update was at 06/12/2010 21:42:19

[Yahoo!]
vereb
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut

bine ai venit

conform regulamentelor completeaza my profile

fostul user ozy
[WWW]
FilBil
Member
[Avatar]

IP:

Nu ma ajuta nimeni?
[Yahoo!]
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Este posibil ca intr-adevar, pestele nou introdus in acvariu sa nu se fi acomodat inca. Mai lasa-l vreo zi doua si ai sa vezi ca se adapteaza.