[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
salutare din constanta  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Andrei Panainte
Senior member
[Avatar]

IP:

Buna seara tuturor si bine v-am gasit . Si daca imi permiteti sa ma prezint ma numeste Andrei si sunt din constanta si cum in ultima vreme am revenit la pasiunea de a avea un acvariu , tin sa mentionez ca inca sunt la nivelul de incepator desi am mai avut un acvariu cand era mic , acum incerc sa evoluez si sper sa am si eu loc in aceasta comunitate de acvaristi . In momentul de fata detin un acvariu micut de 50 litri foarte plantat si cu cateva specii de pestisori pentru incepatori , si sper ca in viitor sa pot sa imi fac loc pentru unul mai mare .

Fiecare colt , fiecare miscare , tot ce atingem este o dovada a existentei lui Dumnezeu
[Yahoo!]
kmol
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit, ape limpezi sa ai si pestiuci sanatosi.

Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne întelegem bine, ca între asasini.
[Email]
alber
Moderator
[Avatar]

IP:

Salut Andrei si bine ai venit si din partea mea.

Din Constanta zici?
Don' Ciprian, stii ceva de treaba asta?

"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" - Mihai Eminescu
[Email] [Yahoo!]
Andrei Panainte
Senior member
[Avatar]

IP:

salut.da din constanta . multumesc pentru urari

Fiecare colt , fiecare miscare , tot ce atingem este o dovada a existentei lui Dumnezeu
[Yahoo!]
vereb
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut

Bine ai venit,sa traiasca microbul

fostul user ozy
[WWW]

Junior member

IP:

Bine ai venit!
Poti sa trimiti o poza cu acvariul tau?
pc.ciprian
Moderator
[Avatar]

IP:

alber wrote:
Don' Ciprian, stii ceva de treaba asta?

Nimic

Salut Andrei, bine ai venit iti urez si eu