Message |
|
Il cumpar eu. Da-mi numarul sa vin sa-l iau.
|
 |
|
As vrea sa-i iau pe toti 60. Poti sa postezi o poza pentru ca am vazut la altcineva foarte decolorati.
|
 |
|
Cat de mari sunt crevetii?
|
 |
|
Multumesc
|
 |
|
Cunoaste cineva si crescatori de raci gen Procambarus alleni?
Dar si alte culori?
|
 |
|
Salut, pot sa obtin si eu numarul crescatorului din Iasi?
|
 |
|
:-)). Multumesc de incurajari.
La clinica am un Juwel Vision 180L in sala de asteptare.
|
 |
|
:-)))
|
 |
|
Multumesc mult. Cu siguranta discusii mei nu vor avea probleme cu dintii :-)
|
 |
|
Salut, numele meu este Claudiu. Sunt din Bucuresti dar de 4 ani m-am mutat in Ploiesti. Sunt medic stomatolog si tehnician dentar si am o pasiune din copilarie: acvaristica. Nu am fost sustinut de catre parinti in directia aceasta pentru ca jumatate din zi ma ocupam de selectarea specilor de gupy de inmutirea lor, de maternitati si altele. Avand mult de invatat, parintii mi-au aruncat toti pestii. A fost un soc pentru mine. De aceea nu am mai crescut pesti pana la varsta de 25 de ani. Acum am 34 si de 9 ani tot ma joc cu ideea de posesor de acvarii (in prezent am unul de 180L , altul de 160L si unul pentru copilasul meu de 60 L). Dar acum simt ca este timpul sa trec la categoria profesionisti. De aceea scriu astazi aici pentru a invata sa creez mica lume acvaristica la nivel inalt, pentru ca si mie imi place cand Dumnezeu se ocupe de conditiile mele de viata. Sa am aer curat, calitativ, mancare sanatoasa, sotia potrivita si copii langa mine.
Deci va rog sa ma primiti cu bratele deschise si sa ma ajutati sa fac din acvariul de 200 cm x 80 cm x 80 cm (inca nu m-am hotarat daca ramane asa), locul ideal pentru discusi.
Multumesc anticipat.
|
 |
|
[b]Salut,
Sunt nou inscris pe acest forum si cu ocazia asta va salut pe toti.