[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: dide
Forum Index » Profile for dide » Messages posted by dide
O sa pun in aplicare sfatul
Am vazut ca nu raman urme,asa ma gandeam si eu ca poate este doar o simpla joaca sau ceva de genul acesta.
A 2-a problema ce ma ingrijoreaza este ca de cand ii am nu i-am vazut odata sa manance si le dau fulgi,viermisori uscati si le-am dat si niste viermi mai marisori .. dar nu i-am vazut niciodata sa manance

Sunt incepator, sa nu ma luati la misto daca par disperat
Sunt dinalea voalate
Le trimit prin posta
Parca incet incet isi revin,nu mai sunt agitati iar "neonul nebun" s-a calmat

Problema cu zebrele si eu am avut-o,ai grija ca ii ciupesc .. si mie mi-a murit unul pana sa separ zebrele de neoni
Acum caut sa dau zebrele cuiva dar nimeni nu le vrea
Ma numesc Adi,am 18 ani si de curand m-am hotarat sa ma tin si eu de microbul acvaristicii. Sunt incepator,dar nimeni nu s-a nascut invatat asa ca timp e destul pentru a ma perfectiona. Ma bucur ca fac parte din aceasta comunitate si sper ca la nevoie voi fi sfatuit si la randul meu voi ajuta si eu alti colegi.

Ape limpezi va urez si multa bafta !
Dar grupul nu-l evita, chiar se apropie de el si atunci "pestele nebun" ii fugareste si se ciocneste in ei. Probabil este o problema de acomodare si sper sa fie asa
Mai incolo o sa rezolv si problema cu acvariul dar deocamdata ma descurc cu acesta
Acvariul are 15 l .. am urmarit mai bine scena si se pare ca doar unul singur face probleme si ii fugareste pe ceilalati. Din cate am observat, l-au izolat de grup. Dar in momentul in care grupul se apropie iar de el, acesta iar incepe sa-i fugareasca )

Pestisorii nu au ajuns inca la maturitate,deci nu cred ca este vorba de un joc matrimonial