[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: robygym
Forum Index » Profile for robygym » Messages posted by robygym
Salut, atat e temperetarua in acvariul tau 30-32 de grade, eu sunt incepator dar cred ca repede vei face o mica ciorba acolo.
Oricum felicitari , poti dezvolta frumos acest acvariu
O seara placuta
Robert
Am omis vad sa scriu dimensiunile display-ului.
Deci, are 60 lungime, 30 latime si 40 inaltime.
Va salut
Robert
Va salut,,
Am in plan sa incep prima investitie in lumina din display, vreau sa-mi fac iluminarea in capac dac pe leduri.
Din ce am citi multi zic ca niste leduri de 3 w sunt ok.
Intrebarile mele sunt cam cate leduri trebuiesc la diplayul meu, voi de pe unde le procurati si daca mai trebuie inafara de albastre si albe si alte culori. Am vazut ca rapaortul 3la 1 e cel mai folosit in marine.
Va salut
Shubi wrote:Va salut,
Am vrut sa postez direct la "Crème de la crèm" dar cred ca-i stricat forumul, nu ma lasa.

Sunt Calin, din Timisoara, ma chinuie de ceva vreme acvaristaica marina, am un acvariu care a trecut de-a lungul timpului prin mai multe probleme si....desi l-am avut si spart la un moment dat, am trecut peste, am luat-o de la capat (nu ca si unii gen Koala, de nu gasesc taria ) )

Va prezint bazinul, in componenta lui actuala mai jos:

Acvariu de display 100x60x60 sticla ultraclara Diamant de Saint Gobain fund dublu 10mm.

Substrat display:
Aquadeco Coral Sand (1 - 2 mm) 60 kg.
CaribSea Ocean Direct Oolite 9 kg.
Live Sand Aragonite 4.5 kg
Aquascape din piatra uscata aprox. 15 kg +20 kg piatra vie preluata din sump in urma cu aprox 2 luni

Sump 80x50x40 sticla float 10mm