[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Razvan Cool
Forum Index » Profile for Razvan Cool » Messages posted by Razvan Cool
Mersi ca mari lamurit cred ca la vara cand fac curatenia generala o sami iau 2-3 Etroplus Maculatus. Intra nu ? Din cate stiu au 9 - 10 cm

Am vazut alt undeva ca la 1 discus adult i trebe 25 litri si eu am 70 ... deci cam 2 - 3 dar de mici pot incepe cu 5 si ii selectez. nu sunt chiar incepator am acvariu de 1 jumate si in el au fost o gramade de speciii de pesti: 2 scalar unu a murit si unu lam dat ca sa nu ramana singur, molly, platy, zebre , tetrazone, carasi ...etc... si ce am acum.

Sau o pereche de Parrot Fish ? Sau o pereche de Etroplus Maculatus ?
Ceva Discusi de mici pot sa bag sau Bala Shark tot de pui ? Are 7 Plante. O Buturuga articiciala mai mare si o nuca de cocos . Cam cati ar intra ? Si cu pesti astia si daca ar fi acvariul gol ?
Apsolut clar ca nui tin pana cresc uriasi ca nu incap in acvariu.
Pai daca se fac de 1-3 metri le trebe un acvariu cam de marimea unei camere . As vrea sai tin pana la 10 cm. Sunt pasnici sau se bat intre ei ? Am citit ca cresc destul de incet. cam pana de cand se nasc pana la 10 cm cresc cam in vrea 5 - 8 Luni depinde de loc si de cat mananca.
Nu am dar as fi vrut sami iau in vara
dar cate speci sunt sunt ?sunt si mai mici?

Mie imi plac aia cu ochii mari.
Carasul cand se face bine il voi da oricum.
Gourami cat se fac de mari ? Ai mei sunt albastri
Ciclidele sunt negre si stralucesc albastru si coada e albastru deschis, cat se fac de mari ?
Dar nici daca ar fi acvariul fara Gourami, Cichlide si Betta nu pot sa tin unul sau doi de mici pana mai maricei ca ii ador ?
Buna