Message |
|
Cozmastie wrote:Ia un acvariu de 80 de litri,cu niste pietris,niste pietre,ceva anubias,poate echinodorus si UN FILTRU EXTERN FOARTE BUN!carasii sunt pesti de apa rece,fac multa mizerie,dar nu au nevoie de un scape special,plantele de care ti am spus sunt ok pt ei,nu sunt amatori de plante,cat despre lumina,nu ai nevoie de ceva ft puternic deoarece si anubias,dar si echonodorus sunt plante de tip easy.Eventual donezi unul din ei si tii 2 in 60L,desi ar fi cam putin.
Momentan nu este clar cat are acvariul actual si nu as recomanda un acvariu de 80L.
Incearca o perioada 2-3 luni sa "iti faci mana" cu acvariul asta si un pic mai tarziu le iei unul potrivit.
Carasii o sa cresca mari si repede, in situatia asta ei au nevoie de ceva mare, 3 carasi = minim 150L.
Ca idee eu am un acvariu cu 3 carasi, au 1 an jumatate si au crescut de la 3cm la aproximativ 15cm fiecare (uite acvariul aici: 200L Goldfish House )
|
 |
|
Florin82 wrote:
El aici are un robinet. Am cautat azi dar nu am gasit. Cu robinetul ala instalatia sta sub presiune.
Iti trebuie doua atunci, pentru ambele furtune de iesire sau unul singur inainte de cartusul cu membrana de osmo si atunci nu sta membrana in presiune.
|
 |
|
Trebuie sa stea inundata membrana.
Cartusul de osmoza sta cu apa in el fara sa fie sub presiune, daca observi el sta "in picioare" si ambele iesiri sunt pe sus, apa nu o sa o ia inapoi ca nu o impinge nimic si o opreste robinetul pe care il vei monta in teul de la masina de spalat.
|
 |
|
Trebuie un robinet inainte de osmozor, nu stiu daca este ok sa pui robinetul la iesire sa fie tot timpul sub presiune osmozorul.
Se recomanda stea cu apa in el, nu cred ca si sub presiune.
|
 |
|
Pai la ce ai conectat osmozorul? Daca este montat pe un teu separat din instalatia de apa, trebuia pus acolo un robinet, inainte de osmozor.
|
 |
|
Stai un pic ... nu vad conectat cartusul rosu? Trebuia sa intre un furtun in cartusul rosu, dupa in cartusul albastru -> cartusul de osmoza -> NPS
|
 |
|