| Message |
|
|
|
|
 |
|
|
|
Eu aveam niste corali la schimb ,poate sunt prea de incepatori dar poate te intereseaza la schimb
|
 |
|
|
|
|
 |
|
|
|
Au baietii unde se juca. Interesant ca si colegul lor negru se lupta pentru un loc un anemona.
|
 |
|
|
ti-l dau pe al meu  , desi cand a auzit nevasta ca vreau sa-l dau a inceput sa strambe din nas.
|
 |
|
|
Referitor la burete, interesant e ca s-a dezvoltat pe o piatra de la tine , pe Duncan, dar nu-mi fac probleme cu el ,daca o sa ma deranjeze o sa iau masuri ,deocamdata e in stadiul de a se dezvolta. In rest lucrurile merg destul de bine, au inceput si durii dupa o perioada sa se hidrateze si sa-si recapete pielea. Am observat un fenomen la mine in display ca in momentul cand introduc durii se albesc o perioada si apoi incep sa se refaca si sa se hidrateze.
Mai am de pus in acvariu asta un tang galben, si un mandarin pe care cineva din Constanta mi l-a promis..  (vezi Elven)
Dar gata cu investitiile deocamdata ca acusi vine bebelusa si-mi ia toti banii.
|
 |
|
|
|
Va salut,
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, am vazut ieri mutand niste pietre prin acvariu o chestie galbena care semana cu un burete. Ma ajutati sa o identific, ce nevoi are si daca e ok in acvariu???
|
 |
|
|
|
Deoarece am din ce in ce mai putin timp alocat acvariului cu apa dulce, m-am hotarat sa renunt la el. In sensul asta scot la vanzare tot echipamentul cu apa dulce cu tot cu discusii din el. De vandut nu-l vand decat la pachet si nu pe bucati.
Acvariul 160 l- 100 /40/40
Canistra interna Tetrra Tec 700
Lampa UV
Tub de CO2 din stingator, dar e gol, nu l-am mai incarcat
Si absolut toate acareturile pe care le am
Capac DYI cu 4-6 tuburi depinde de nevo( eu am avut si 8 tuburi in el )
pentru detalii va stau la dispozitie pe PM sau la 0740076466
Pret 1000 E
|
 |
|
|
|