Message |
|
Faraonu'"]Atita-ti trebe s-o faci ca a mea ....... sau macar pe-aproape , o sa vezi tu blesteme din strafundurile piramidei [/quote:6a760a139b wrote:
Acu' daca oi gresi si io putin, asta e, ce sa fac? :p Bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i .... blestem faraonic
|
 |
|
Da, este indicata o lampa UV, folosita cu"cap", desigur.
Citeste aici despre cum este utilizata lampa UV la acel acvariu. Bine, sfatul meu este sa citesti tot topicul, precum si link-urile date. Poti spune ca este unul dintre manualele create aici pe forum. Sfatul meu (si eu sunt incepator) daca ai bani nu sta pe ganduri. Ia-o si foloseste-o cu incredere dar ponderat. Daca mi-as fi permis si eu una, poate m-ar fi scapat de multi nervi. Dar, cu rabdare (acvaristica o cere din plin) ajung eu si la capitolul ala.
|
 |
|
Dolly wrote:Sa stii ca si la mine e cam la fel...ba si cam ciufulita pe deasupra
alber wrote:Io ma apuc de treaba asa cum zise Faraonu'. Te inscrii si tu la munca asta? Hai sa-i aratam Preamaritului Piramidal ca si in lumea noastra, a muritorilor de rand se poate Rotala frumoasa. Si-atunci sa te tii sageti de raze solare aruncate catre micimile noastre. 
Eu cred ca renunt la plantele-mama. Daca virfurile pe care le-am plantat acum o saptamina se prezinta "onorabil" ar fi ceva. Daca nu, se vor inlocui cu o radacina cu un Anubias sau Java moss
Oricum, acvariul nu are nici un peste..stau si ma uit cum creste iarba...
|
 |
|
Dolly wrote:ba ca un fir e mai scurt, altul mai lung
Ba sa stii ca asta chiar nu ma deranjeaza.
Stai sa vezi Faraonu' ce percuteaza cand o vedea distanta dintre noduri :p
|
 |
|
Vin si eu cu ceva, cu o vaga legatura cu plantele. Ia uitati-va ce am gasit. Cum se cresc pestii industrial - sau particular, in cazul nostru Ce ziceti de casa asta? Pacat ca nu au poze mai in detaliu.
|
 |
|
Faraonu wrote:De fapt de ce te deranjeaza melcii? Mie-mi chiar plac.
Corect. Plus ca intr-o oarece masura sunt utili. Tin cu brio locul ramelor si aerisesc substratul 
|
 |