| Message |
|
|
Multumesc Claudiu pentru melcii asasini  o duc foarte bine!
|
 |
|
|
um02122 wrote:Te rog sa ma ierti ca nu iti spun cat de bune arata acvariul tau, dar sunt ros de invidie ca ai un acvariu mare si eu nu. Si de indignare ca il tii chel de corali.
Adevarul e ca e greu sa apreciezi din poze(le tale) cat de fain e. Acest acvariu poate fi savurat doar live sau daca rogi pe cineva care se pricepe sa te ajute cu cateva poze.
Confirm partea cu live-ul  arata super fain si este imens 
|
 |
|
|
arata foarte ... natural  imi place ! 
|
 |
|
|
gaby88 wrote:Ma numesc Gabi,sunt din Bucuresti si am 28 de ani,sunt nou pe forum si as dori cateva sfaturi despre viitorul proiect.
Salut si bine ai venit!
Ca sa primesti sfaturi trebuie sa oferi cat mai multe detalii despre viitorul tau proiect
|
 |
|
|
Happyfish1 wrote:Salut ,vreau sa aud o parere despre cum am ales acvariu si tot ce are in el. Avand in vedere ca sunt incepator .
Cred ca toate informatiile le gasesti in articolele existente aici http://www.acvariu.ro/forum/forums/show/1.page . Daca cauti ceva anume sau vreo informatie te incurajez sa folosesti butonul Search  sigur s-a discutat de multe ori pe ce te intereseaza.
|
 |
|
|
 and Keep
|
 |
|
|
Salutare si bine ai venit!
|
 |
|
|
koala wrote:- La o inaltime de 50 cm, eu l-as face cu geam de 10 mm. Ca sa dorm linistit... oricum e putin geam acolo, deci diferenta aia de pret nu va fi colosala. Nu vei avea nevoie de intarituri superioare.
- Ca latime, sa stii ca mie mi se pare cam ingust... o sa te limiteze la amenajare. Incearca sa-l faci de 45 cm, ai sa vezi ca merita efortul. 
Multam din nou "batrane"  . nu ma intelege gresit, a mea ma limiteaza la dimensiuni ... o sa merg pe recomandare cu geam de 10 si latine de 45. La aceiasi problema ma gandeam si eu.
|
 |
|
|
trasalica wrote:Ce experienta ai in acvaristica?
pai merg pe principiul din semnatura ta  . sunt la inceput oarecum insa nici chiar la stadiul de experimente
|
 |
|
|