[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Catalin Vlaicu
Forum Index » Profile for Catalin Vlaicu » Messages posted by Catalin Vlaicu
Salut. Sunt incepator. Ce plante imi recomandati pentru in acvariu plantat de 240 litri, pentru foreground, midground si background? Mentionez ca nu as vrea gazon pentru foreground, am o bucata frumoasa de lemn, lunga si subtire, ca o coaja, pe care as vrea sa plantez niste muschi sau o planta micuta, gen tufa, in jur de 5 cm inaltime, restul sa ramana pietrisul gol. Orice sfat este binevenit. Multumesc frumos
Salut. Sunt Catalin. Sunt incepator. Momentan locuiesc in Anglia. Mi-am comndat in acvariu de 240 litri pe care vreau sa-l plantez. Am cumparat si pietris de 1-3 mm , producatorul spune ca este ok pentru plantat. Nu stiu daca este bine sa cumpar si sol pentru plantat. Daca da, cat? Acvariul vine cu o pompa externa Fluval 306. Un coleg al dumneavoastra a spus ca nu este suficient. Ce pompa imi puteti recomanda? Orice sfat este binevenit. Multumesc frumos
Buna ziua. Cand am cumparat acvariul am avut o oferta acvariu +cabinet+ filtru external Fluval 306. In Colet al dumneavoastra a spus ca nu este potrivit. Ce filtru external imi recomandati?
Vreau sa-l plantez. Am cumparat pietris 1-3 mm pentru plantat. Producatorul spune ca este suficient pentru plantat. Da cumpar si sol pentru plantat, sa fiu sigur de reusita? Daca da, cat trebuie sa cumpar pentru in acvariu de 240 l? Multumesc frumos
Fluval 306 mi-l trimit desteptii astia . Asa a fost Oferta: acvariu 240 l+ cabinet + pompa externa Fluval 306. N-am avut de ales. Ce pompa imi recomanzi?