[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: aweesomen1
Forum Index » Profile for aweesomen1 » Messages posted by aweesomen1
Message
Asa cum spune ?i subiectul, cump?r cap?t 55x25 cu iluminare pentru plante, a?tept mesaj aici sau mesaj privat cu pre? ?i un nr de telefon
Salut, în ce zona?
Bun? ziua, m-ar interesa pe mine pe?ti?orul acela portocaliu ?i neon ul
Chestia e ca vineri seara m-am jucat cu el ?i reac?iona perfect normal ?i mi-se prea prea wow sa moara 2 pe?ti în aceea?i perioada de aceea am întrebat, crezând ca am vreun "canibal" în acvariu
Buna ziua, sunt incepator, sâmb?t? sear? am observat ca îmi lipseste un mascul de xifo (~5cm) ?i un guppy (~3cm), ma uit mai atent un acvariu ?i ii vad pe fundul acvariului mânca?i, mânca?i pana la os la propriu, doar ?ira spin?rii ?i capul f?r? carne a mai r?mas din ei, în acvariu am 3 xifo 2 molly 4 guppy 6 neon 2 ancistrus mici 2 cori 1 guarm mic ?i 4 zebre la un acvariu cu volum net de ~50L. Men?ionez ca le dau de mâncare de 2 ori pe zi diminea?a ?i seara, doar ca sâmb?ta diminea?a am plecat, ramananand responsabilitatea în grija fratelui care la rândul lui a uitat, cine este canibalul sau dc au recurs la asemenea "gest" de a se manca unii pe al?ii?
Lumina o schimb luni, acvariul a fost ciclat, filtrul o sa iau altul în weekend, pe mine ma intereseaz? strict chestia cu co2 vs pe?ti dac? ii afecteaz? cu ceva faptul ca ies la suprafa?a sa ia aer din cauza co2-ului sau dac? se vor obi?nuii în timp
Acesta este acvariul, o parte din el
Molly xifo, guppy neon, 2 ancistrus mici ?i 2 cori
50L 18 pe?ti?ori, destul de plantat dup? p?rerea mea, are decât un filtru intern cu debit de 360l/h
?i da, to?i încercau sa ia aer
To?i sunt vivipari