[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: cailean
Forum Index » Profile for cailean » Messages posted by cailean
Message
Acvariu de 6 luni, NO3 abia detectabil, PO4 la fel. Am inceput sa hranesc coralii cu Reef Energy Coral Nutrition A si B de 4 zile si inca tot retrasi stau. Alti corali mai vechi o duc chiar bine.

Cu ceva timp inainte aproape mi-am omorat algele din sump, ca sa indepartez cyano (probabil) le-am spalat cu apa de osmoza inversa dar nesarata si s/au molesit rau de tot. Acum incep sa-si revina.

Inainte de isprava cu algele, bubble anemona s-a divizat, dar au ramas apropiate una de alta.

Stau in Sibiu, langa Piata Cibin, ar fi fain sa ne mai vedem si sa ne consultam. In sarata sunt incepator.

Schimb apa la o luna, 60 de litri la un acvariu + sump aprox 500 litri apa (scazand pietrele si filtrele), retragere coralilor a intervenit dupa schimbarea apei + carbon si antifosfat. Tocmai pregatesc schimbarea apei de luna aceasta. Am doar 5 pesti si putini corali, vreo 6 Nassarius si gramada de brittle stars.
KH intre 8 si 9. Cam mic parca.
Euphyllia si Duncanul stau mult retrasi in ultimele 8-9 zile, nu se mai intind ca la inceput cand parca infloreau. Iar Bubble Anemona si-a cam pierdut din culoarea rosie vie si a devenit mai stearsa. Aveti vreo banuiala?
Multumesc, da, cred ca e cyano. Aproape au disparut dupa ce am tinut trei zile lampa stinsa. Au reaparut mai firav, iar acum mi se pare ca mai dau inapoi daca maresc intensitatea luminii. Si am curatat mai bine algele din sump tot de un fel de cyano de pe ele (faceau bule de aer).
Sau asa, in smocuri.