[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: Antonio
Forum Index » Profile for Antonio » Messages posted by Antonio
Multumesc pentru informatie , ai mei aveau in jur de 13 cm.

Edit: a murit si al 3-lea scalar adult
Nu au facut pete si nici nu si-au schimbat culoarea , iar despre filtrare o faceam 12 ore pe deoarece a?a am crezut ca e bine , sunt incepator in domeniul de acvaristica,sper ca ma intelegeti la capitolul asta.
De acum o sa las filtrul NON-stop.
Maine ma duc sa cumpar easystart si o sa le schimb apa cat de des pot.
@severum , sunt multi 10 scalari in 120 de litri ? ( intreb pentru ca eu pana acum stiam ca e ok un peste la 10 litri )
As mai putea sa ajut si altfel pestisorii ?
Multumesc frumos de ajutor.
Buna seara , am o problema cu scalarii ( maturi ).
Mi-a murit unul ieri , astazi unul , si mai am un al 3-le-a scalar matur care este bolnav ( respiratie accelerata , ochi rosii si sta ascuns sub filtru)
Am un acvariu de 120l de la cayman , plante naturale si cateva artificiale.
Tin sa Mentionez ca scalarii ii am de cand sunt pui , a trecut mai mult de 1 an cred.
Am mai adaugat acum 2 saptamani inc? 7 pui in acvariu( dar nu cred ca asta e problema ca nu au parut deranjati ).
In acvariu mai am 2 molly , tot cam de 1 an si 3 platy , la fel , 1 an.
Azi am facut un test de Nitrit , a rezultat 0.2mg/L .
Lumina au. ( 2 x 20W )
Filtrarea merge 12 ore pe Zi.
Apa o schimb o data la maxim 2 saptamâni , 30%.
Inlocuiesc cu apa de la robinet lasata 24h si tratamente pentru limpezire si pentru a fii placuta pentru habitatul pestilor. ( nu le mai stiu denumirile exacte , sunt cumparate din petshop )