[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: emil83
Forum Index » Profile for emil83 » Messages posted by emil83

sunt incepator in acvaristica si [/img]as avea nevoie de niste sfaturi, am plantele din imaginile de mai jos, una este murdara iar cealalta are o culoare parca ar fi uscata... ati intalnit problema asta ? Ce ar trebui sa fac?

Multumesc !
@koala acuma ca m-am uitat mai atent pe plantele din acvariu sunt melci mici maronii... e de bine sau de rau ?
Da ) eu... dar portia e prea mica )
Calin Rusu, Hoplosternum e ca si marime un pic mai mare ca Molly.... aprox ca si cei din poza atasate.

@Humbert, multumesc pentru raspuns !
kazaku, le dau de mancare de 2 ori pe zi (dimineata si seara), granule Terta Min, aprox o lumatate ligurita / portie

E prea putin/mult ?
Humbert, iti multumesc pentru raspunsul tau care de data aceasta a fost constructiv, as aprecia daca m-ai putea ajuta cu un raspuns la urmatoare intrebare avand in vedere experienta ta...

In ipoteza in care pestii nu ar fi avut vre-o boala, este posibil ca una din specile enumerate mai sus sa ii fi atacat, si daca da, care ?

Multumesc anticipat
Buna Humbert , am uitat sa specific, acvariul este cu capac cu neon prins de el.... imposibil sa sara din acvariu, insa asta nu e motiv sa te comporti ca si cum nu ai avea cei 7 ani de acasa... daca nu poti sa ma ajuti, taci, si lasa-i te rog pe aceeia care ma pot ajuta. Multumesc !

Nu are cine sa il scoata afara, primul Molly mort l-am observat undeva pe la ora 15, iar dimineata urmatoare lipsea si a-l doilea, nu avea cine sa il ia.

Nu are cum sa mai fie in acvariu, de 3 zile am scos tot afara si am curatat, inclusiv filtrul.... nu am gasit nici urma de os.