[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Niste greseli mari de tot  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
mihai20005
Member

Joined: 28/07/2005 19:52:25
Messages: 174
Location: Targoviste
IP:
Offline

Salut! Dupa cum stiti deja sunt un incepator care s-a alaturat acestui hobby si de care sunt pasionat, chiar daca pana acum nu ma pricep chiar asa de bine la pestisori. Prima greseala pe care am facut-o a fost sa imi cumpar o cutie de conserve (L=40, l=25, h=30). Apoi Am facut rost de nisip si plante, parerea mea este ca e cam fin, dar cred ca merge, l-am spalat cam o zi, apoi l-am uscat, si l-am pus in acvariu. Apoi am pus apa si circa o saptaman l-am lasat asa. Apoi intr-o zi am fost intr-un pet-shop si m-am pus pe cumparat: 7 guppy, 4 xifo si un sanitar (a doua greseala), pompa de aer Resun 9600, duza de aer, filtru intern Aqual El Fan mini. Am ajuns cu ei acasa foarte bucuros si i-am bagat in noua lor casa, dupa ce am lasat punguta cu pesti circa 20 de min in apa acvariului. Acum la aproape 3 luni de la infiintarea acvariului am doua cutii de conserve, iar cea de-a doua o folosesc pentru salvarea puiilor. Din prima generatie de pui de guppy am salvat vreo 10 care acum sunt destui de maricei si mai am si cateva zeci de pestisori mici, abia fatati de cateva saptamani, si vreau sa imi cumpar un acvariu mai spatios pentru cei mici abia fatati, cam de 60 de litri maxim din lipsa spatiului si a banilor. Ce echipamente mi-ar trebui ce tip de hrana si alte obiecte si medicamente utile, si daca se poate o lista cu acestea si cu preturile lor. Sper sa nu va fi plictisit, si astept un raspuns din partea voastra. Va multumesc anticipat.
[Yahoo!]
adrian_2oo5
Junior member

Joined: 28/12/2004 21:14:59
Messages: 82
Location: Bacau
IP: