[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
una sau mai multe pareri avizate , va rog  XML
Forum Index » Cichlidae
Author Message
Mihnea B.
Junior member

IP:

daca se poate as vrea sa va prezint mai intai acvariul meu. sunt incepator dar dedicat. ideea acestui post este sa aflu ceva pareri , fie ele bune fie rele, legate de acvariul meu dar daca se poate as vrea si solutiile sau alternativele voastre. principala mea problema in acest acvariu sunt acele hidoase alge brune de pe pietre si de pe decor, decorul este deja plin de alge dupa 2 saptamani. am pus aici http://s569.photobucket.com/albums/ss133/mihneasb/Acvariu/ mai multe poze care cred eu ca sunt concludente. algele nu par sa ii deranjeze pe locatari care , se vede si in cateva poze , le servesc cu placere, in schimb pe mine am scot din minti. accept si chiar imi plac algele verzi care s-au dezvoltat insa nu le supor pe cele brune. va multumesc si astept ceva idei.

http://s569.photobucket.com/albums/ss133/mihneasb/Acvariu/
[Yahoo!]
calin_gherman
Ultra High Member
[Avatar]

IP:

Ca sa ne putem da cu parerea spune-ne te rog si marimea lui, actuala populatie...din imagini, cateva considerente: cred ca acele coloane din poza de inceput au disparut intre timp . Ai lemn in acvariu de africani sau e doar decorul de plastic? Daca ai lemn, permanent scade valoarea pH-ului si acidifiaza apa, lucru contraindicat la africani. Daca e din decor, atunci ai ales un decor amazonian...in rest, spune-n mai multe despre el...pestii arata bine.

http://www.acvariu.ro/coppermine/index.php?cat=12817
[Email]
Mihnea B.
Junior member

IP: