[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
INFO PETSHOP-uri!! pentru cei care le cauta!!!  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
AtoM
Junior member
[Avatar]

Joined: 24/06/2005 03:17:54
Messages: 23
Location: Bucuresti
IP:
Offline

..nu stiu daca exista o lista cu PETSHOP-urile de prin Bucuresti sau din tara..ce-i drept eu nu am gasit-o (daca exista spune-ti-mi si mie unde e). Si cum sunt incepator in ale acvaristicii... pot sa citesc eu mult si bine materiale si posturi depre viata animalutzelor si intretinerea lor daca nu avem de unde sa procuram cele necesare.
Asa ca singura solutie ( dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta in posturile mele anterioare) - cum spuneam - singura solutie care mi-a venit in gand a fost sa creez unul special numai pt problema asta.

Asa ca pentru toti cei avizati sau care au idee si bunavointa - va rog impartasiti-ne si noua, "avansatilor", cateva adrese si numere de telefon ale petshop-urilor din Bucuresti si din tara.

Sper ca aceasta lista (daca se va face una) sa ajute pe viitor si altor pasionati.

Eu stiu doar 2 petshop-uri cat de cat demne de a fii mentionate (ce-i drept in Bucuresti) dar nu stiu cat de ieftine sau scumpe sunt (tocmai de aceea ar fii bune mai multe variante):


ANIMAX 1
tel : 224.53.44
Adresa : Bd. Turda nr. 117-119, sector 1
Bucuresti
Romania


ANIMAX 2
Carrefour Orhidea (nu stiu adresa exacta)

PS: Nu e publicitate, dar atat stiu. Astept variante.
[Email] [Yahoo!]
g.g
Ultrahigh member
[Avatar]

Joined: 08/08/2002 04:30:55
Messages: 1728
Location: Bucuresti
IP:
Offline

O scurta lista de prezentare a magazinelor exista pe site.

LISTA

inchid topicul, pt ca mai este unul cu acelasi subiect.

Just for fun!
www.REEF.ro
[WWW]