[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
betta cel agresiv o ia pe carca de la xipho !!! cum asa ?  XML
Forum Index » Anabantidae
Author Message
iomaster
Junior member
[Avatar]

Joined: 07/12/2008 18:21:22
Messages: 17
Location: Pitesti
IP:
Offline

Salutare tuturor pasionatilor de acvaristica de pe forum !
Am si eu o problema de compatibilitate sa-i spunem cu pestisorii din acvariu si intru-cat sunt incepator in domeniu ( am acvariu numai de vro' 2 saptamani si nu am mai avut alt acvariu inainte ) as vrea sa va prezint situatia din acvariul meu care nu e tocmai " roz ". Am cumparat un acvariu mic de vro' 20 de litri cu toate cele filtru submersibil , pompa aer , incalzitor , termometru etc. si dupa ce am facut ciclarea fortata cu solutie Safe Start de la o firma din domeniu ( nu dau nume pentru a nu face reclama ) am cumparat niste pestisori adica 2 guppy , 2 zebre , 2 molly si 2 xipho . Toate bune si frumoase timp de 2 saptamani : zebrele foarte vioaie se alearga tot timpul in acvariu , un mascul de guppy se tot tine dupa o femela de xipho ( care cred ca e bortoasa ) si nu lasa pe nimeni sa se cam apropie de ea iar ieri am cumparat de la un pet shop evident un mascul de betta . Acum incep sa apara problemele la nici o jumatate de ora dupa ce l-am pus in acvariu a inceput sa fie ciupit intr-una de inotatoarea cea mai proeminenta (lunga) de catre femela presupusa bortoasa de xipho care pur si simplu nu-l lasa in pace 1 minut si nu am avut alta solutie decat sa-l mut pe betta peste noapte intr-un bol ca imi era teama sa nu-i gasesc facut franjuri a doua zi . L-am bagat astazi in acvariu de proba si tot asa dupa un timp scurt femela de xipho e la fel de rea si mai nou s-a molipsit si masculul de xipho care i s-a alaturat amandoi