[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut pentru toti  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
de_mmonic
Junior member

Joined: 22/10/2008 19:19:22
Messages: 8
Location: iasi
IP:
Offline

Ma numesc Radu , Sunt din Iasi, Am 20 de ani, Sunt student in Iasi,
Detin un Acvariu home made 220 L, plante aproximativ toate plantele comune, pesti neoni,sae,ancistrusi,guppy,Peste cutit,Gourami, filtru Tetratec 1200 fertilizare, turba substrat + pastile jbl lichid easycarbo , co2 home made 1 bula sec. Al 2-lea acvariu acuatlantis 60 l decor polistiren home made , pesti ciclide nigro si ifalili. Va salut pe toti.
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Si ce anume studiezi, daca nu e un secret, normal? :-) De cit timp te ocupi de acvaristica? :-) Hai, nu fi asa zgircit in detalii
Aici lumea e ca o familie, in care, daca ai venit cu ginduri frumoase, vei deveni imediat un rasfatat! :-P
de_mmonic
Junior member

Joined: 22/10/2008 19:19:22
Messages: 8
Location: iasi
IP:
Offline

anul II Uniiversitatea Al.I Cuza, Iasi , Facultatea de Drept
anul II Universitatea G. Enescu Iasi , Facultatea Muzica si Interpretare
permis conducere B+C+E
casatorit , fara copii de 1 an de zile
primul acvariu a fost primit cadou pe 1 martie 2008 ma refer la acvariul de 60 l
si al 2-lea cel de 220 dupa 3 luni de zile de documentatie serioasa cat am putut, nerezistand tentatiei noii pasiuni
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

de_mmonic wrote:anul II Uniiversitatea Al.I Cuza, Iasi , Facultatea de Drept
anul II Universitatea G. Enescu Iasi , Facultatea Muzica si Interpretare
permis conducere B+C+E