[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Zebre buclucase  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Mav3rick
Junior member
[Avatar]

IP:

Buna Ziua! Sunt un ... cititor mai vechi al acestui forum, insa acum a trebuit sa ma implic ceva mai mult si chiar sa va postez o intrebare. in primul rand sunt un incepator in ale acvaristicii, dar unul care ... zice el... s-a interesat cat de cat inainte sa inceapa aceasta activitate. Acum 1 saptamana jumate am cumparat un acvariu.... l-am echipat ... etc etc. Dupa aproximativ 4 zile am cumparat si pesti ... vivipari de toate felurile... guppy, molly, xipho etc. si un ancistrus mai maricel (femela). Totul era bine si frumos pana astazi... cand am venit acasa cu 2 zebre.... inca 2 pui de ancistrus f mici si 3 melci. Dupa ce am introdus in apa zebrele... parca au luat-o razna cu totii... zebrele alergau ca la maraton, iar toti ceialalti (inclusiv cei 2 gurami) parca se fereau din calea lor... au devenit linistiti si parca speriati de... zebre. M-am interesat inainte si am inteles ca ar trebui sa fie toti compatibili, dar zebrele par a fi mult prea active pt restul pestilor.
Mentionez ca volumul acvariului este de aproximativ 100l, deci nu cred ca sunt prea aglomerati... sper. Uffff... sunt putin speriat, parca vad incet incet sa isi revina... si poate a fost doar un soc pentru ei... daca exista vreo problema cu convietuirea lor... va rog spuneti-mi. Tin foarte foarte mult la pestisorii mei... sunt calmantele mele dupa o zi grea de munca
andras
Senior member
[Avatar]

IP:

Zebrele trebuie tinute in card de min. 6-7, altfel devin artagosi dupa ce se obisnuiesc cu acvariul.