[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
30 L  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
comy
Unripe member

IP:

buna ziua!sunt un incepator in ale acvaristicii si as dori cateva informati.....am un acvariu de 30L si as vrea sa aflu cam cati pesti pot tine in el :-)
[Yahoo!] aim icon [MSN]
fipilica
Senior member
[Avatar]

IP:

Salut!
2 xipho sau 2 guppy sau 2 moly sau 2 platy sau 1 betta sau 6 neoni sau o gasca de red cherry shrimps. Toate combinatiile asezonate cu cativa melci pomaceea si multe plante

Ps. in primele 4 cazuri asteapta-te la o turma de pui dupa primele nasteri ;)

...
[Yahoo!] [MSN]
Fir3Splitter
Member

IP:

La vivipari pui? Nici vorba...viviparii is ataca puii si ii mananca. Asta daca ai mascul si o femela...femela ignora puii ei dar masculu nu. Chiar daca traiesc cativa pui in in primele zile, daca nu is mutati in alt acvariu v-or fi mancati eventual.

Guppy is singurii care nu isi ataca puii decat pe cei bolnavi...teoretic...dar am vazut si cazuri in care isi mancau si puii sanatosi.
fipilica
Senior member
[Avatar]

IP:

Fir3Splitter wrote:La vivipari pui? Nici vorba...viviparii is ataca puii si ii mananca. Asta daca ai mascul si o femela...femela ignora puii ei dar masculu nu. Chiar daca traiesc cativa pui in in primele zile, daca nu is mutati in alt acvariu v-or fi mancati eventual.
Guppy is singurii care nu isi ataca puii decat pe cei bolnavi...teoretic...dar am vazut si cazuri in care isi mancau si puii sanatosi.

Separarea sau nu a puilor si cresterea lor este alegerea lui. Eu doar l-am avertizat ca viviparii sunt deosebit de prolifici si in scurt timp acvariul va deveni neincapator. Bineinteles daca le ofera conditii, altfel....

...
[Yahoo!] [MSN]
corleone
Junior member