[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
un nou membru.....  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
sumi
Junior member

Joined: 30/10/2007 20:58:08
Messages: 43
Location: Bucuresti panduri
IP:
Offline

salut! ma numesc bogdan sunt medic veterinar si sunt pasionat de acvaristica. detin trei acvarii pe care incerc sa le imbunatatesc in privinta decorului. am un hexa 60l pe care intentionez sa-l dedic crevetilor (am in el cca.80 de red cherry):-) . un tetra 60l cuniste calistusi ,1 xipho, si un pangio, iar in cel mare in jur de 10 pesti, ceva creveti(red cherry).nu am foarte multa experienta dar sper sa aflu cat mai multe de la voi!!!
angelfish
Senior member
[Avatar]

Joined: 09/10/2007 10:44:34
Messages: 561
Location: Bucuresti/Constanta
IP:
Offline

Salut si bine ai venit dom' doctor
80 de red cherry in 60 l e cam putin tinand cont ca regula e 1-2 cm crevete/cm2 de fund acvariu adica de exemplu la un bazin de 200l (100x40) au loc doar 20 de indivizi iti cam imaginezi ce invazie de lacuste e la tine acolo.
Da mai multe detalii despre "cel mare".
[Yahoo!]
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

Joined: 06/07/2004 10:53:13
Messages: 4562
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Bine ai venit! Asteptam mai multe detalii despre acvariile tale si ceva poze, daca se poate. :foto:

Am o mare rugaminte - grija pe unde postezi, ca tocmai ce am mutat topicul la rubrica "Despre noi", unde ii este locul.
sumi
Junior member

Joined: 30/10/2007 20:58:08
Messages: 43
Location: Bucuresti panduri
IP:
Offline

Acvariul cu creveti - Aquael - 60 litri:
image
image

Acvariul cu calistusi si xipho - Tetra - 60 litri:
image

Acvariul de 180 litri cu zebre, guppy, molly si corydoras - DIY:
image