[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
schimbarea culorii unui caras - o problema?  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
haihui
Unripe member

Joined: 01/06/2005 16:38:13
Messages: 2
IP:
Offline

Salut
Sunt un alt incepator a carui problema poate fi stupida sau nu. De asta si apelez la voi, sa ma lamuriti cat de ridicola este problema mea :-)
Despre ce e vorba? I-am luat fetitei mele acum trei saptamani un acvariu, nimic pretentios, un bol de 20 l, cu tot ce ii trebuie: filtru, incalzitor, termometru. Pestisori: patru, un caras auriu si trei gupii. Cat sa se roteasca prin bol si sa-mi incante copilul. Problema este ca, de vreo trei zile, carasul a inceput sa isi schimbe culoarea :o in sensul ca inotatoarele au inceput sa se coloreze in negru si acum chiar si corpul!
Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti daca este o chestie normala sau este cine stie ce boala si daca este vreo boala, daca exista vreun remediu. Nu de alta dar daca ii moare "portocala", fiica-mea o sa fie distrusa!
Oricum, caraselul nu da nici un semn ca ar fi bolnav: mananca la fel de bine ca inainte (e chiar lacom), este vioi, jucaus...
Multumesc mult oricui este dipus sa ma lamureasca sau sa imi dea un sfat.
Mitnick
Member
[Avatar]

Joined: 04/04/2005 14:43:18
Messages: 115
Location: Giurgiu
IP:
Offline

Sunt de ceva vreme pe aici ca sa pot da un sfat.

Incepem...

1. Ai gresit cand ai cumparat carasi + guppy
2. 20 de litri ? ... Incerca sa te bagi intr-o valiza si sa tragi fermoarul sa vezi ce bine e smilie